Algemene voorwaarden Chani Chique Beauty Salon
Welkom bij Chani Chique Beauty Salon. Wij zijn verheugd je te verwelkomen in onze salon en willen ervoor zorgen dat je ervaring bij ons soepel en aangenaam verloopt. Onze algemene voorwaarden zijn opgesteld om duidelijkheid te verschaffen over de diensten die wij aanbieden, de afspraken die we maken, en de verwachtingen die we van elkaar hebben.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen, reserveringen en diensten die wij leveren. Door een afspraak te maken of gebruik te maken van onze diensten, ga je akkoord met de hieronder beschreven voorwaarden. We adviseren je om deze zorgvuldig door te nemen, zodat je volledig geïnformeerd bent over je rechten en plichten.
Heb je vragen over onze algemene voorwaarden? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail of whatsapp.
Algemene voorwaarden van Chani Chique beauty salon gevestigd in Tilburg. Chani Chique beauty salon is een handelsnaam van Body Frame.
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de overeenkomst tussen Chani Chique beauty salon, ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer: 77324463 en bij de belastingdienst onder BTW-ID: NL003182120B49, en de klant, tenzij daarvan nadrukkelijk en schriftelijk door partijen is afgeweken.
Artikel 1: Begripsbepaling
1. Chani Chique beauty salon:
Is een eenmanszaak die verschillende diensten aanbiedt zoals: russian volume extensions, browstyling, nagels en after surgery massages.
2. Overeenkomst:
De overeenkomst waarbij Chani Chique beauty salon zich tegenover de klant verbindt tot het verschaffen van de volgende diensten, of delen van de volgende diensten:
- Wimperstyling, browstyling, after surgery massages en nagels in de salon in Tilburg
- Producten in de beauty salon of in onze webwinkel
In alle gevallen kan de klant enkel in overleg met Chani Chique beauty salon of een speciale aanbieding/offerte besluiten enkele van bovenstaande componenten te kiezen.
3. Dienstverlener
De eigenaar van Chani Chique beauty salon, wiens taak verantwoordelijk is voor de uitvoerende taak van de overeenkomst, met wie de klant een overeenkomst aangaat en die met inachtneming van de toepasselijke voorwaarden verantwoordelijk en aansprakelijk is voor de uitvoering van de dienst.
4. Klant
Iedere natuurlijke of rechtspersoon die met Chani Chique beauty salon een overeenkomst aan gaat, en van de diensten van Chani Chique beauty salon gebruik willen maken.
Artikel 2: Toepasselijkheid van deze voorwaarden
Art. 2, lid 1
Deze voorwaarden maken deel uit van alle offertes, overeenkomsten en afspraakformulieren voor de respectievelijke wenkbrauwbehandelingen en/of wimper behandelingen en zijn van toepassing op alle daarmee verband houdende (rechts)handelingen tussen Chani Chique beauty salon en de klant.
Art 2, lid 2
Deze voorwaarden prevaleren boven de eventueel aanwezige algemene voorwaarden van de klant.
Art 2, lid 3
De klant doet afstand van de toepasselijkheid van zijn of haar algemene voorwaarden.
Art 2, lid 4
Chani Chique beauty salon is te allen tijde gerechtigd deze algemene voorwaarden via een schriftelijke mededeling aan de contractant te wijzigen met inachtneming van een aankondigingstermijn van minimaal 2 maanden. Dit geldt ook voor bestaande overeenkomsten.
Artikel 3: Totstandkoming van de overeenkomst
Art. 3, lid 1
De overeenkomst komt tot stand door aanvaarding door de klant van het aanbod van Chani Chique beauty salon. Dit aanbod kan bestaat uit de informatie die op social media van Chani Chique beauty salon en/of de website van Chani Chique beauty salon is vergaard. De aanvaarding geschiedt door het maken van afspraak via sarasalonsoft widget, die beschikbaar is op de site of door een bericht te sturen om een afspraak in te plannen. De overeenkomst is hiermee tot stand gekomen.
Art 3, lid 2
De klant aanvaardt daarbij deze algemene voorwaarden, prijsbepaling van de offerte/prijsbepaling en betalingstermijnen die zijn gesteld door Chani Chique beauty salon.
Art 3, lid 3
De klant verstrekt Chani Chique beauty salon via de afspraak widget gegevens die belangrijk zijn voor de afspraak. Deze informatie kan eventueel ook worden verstrekt via een bericht, via de volgende kanalen: messenger, whatsapp of e-mail.
Voor beauty behandelingen wordt de klant gevraagd om zich aan de huisregels te houden te vinden op onze website:
Huisregels | Body Frame | Massage
Art 3, lid 4
Chani Chique beauty salon draagt geen verantwoordelijk voor foto’s, folders en ander voorlichtingsmateriaal, voor zover onder verantwoordelijkheid van derden uitgegeven.
Chani Chique beauty salon zal altijd persoonlijke toestemming vragen om foto´s gemaakt in de salon te mogen gebruiken voor publicatie. Zonder toestemming zal Chani Chique beauty salon nooit foto’s gebruiken of naar derden toezenden.
Artikel 4 Betaling en/of annulering
Art. 4, lid 1
Bij het tot stand komen van overeenkomst is er geen vooruitbetaling verplicht. Via de sarasalonsoft widget is het wel mogelijk om alvast een vooruitbetaling te verrichten. Na de behandeling zal het volledige bedrag in rekening worden gebracht.
Art. 4, lid 2
Indien de klant jegens Body Frame in verzuim is, is hij verplicht Chani Chique beauty salon de buitengerechtelijke en gerechtelijke kosten volledig te vergoeden. De door de klant te vergoeden buitengerechtelijke kosten bedragen
Artikel 5 Kosten
Art. 5, lid 1
Chani Chique beauty salon heeft het recht de kosten te wijzigen, als de kosten van de dienstverlening van Chani Chique beauty salon met meer dan 20% stijgen. Mocht er dan klanten een afspraak hebben gemaakt, zullen zij hiervan tijdig op de hoogte worden gebracht, uiterlijk een maand van te voren.
Art. 5, lid 2
De klant heeft het recht een verhoging van de kosten als bedoeld in de vorige lid af te wijzen. Hij moet, op straffe van verval, van dit recht gebruik maken binnen 3 werkdagen na ontvangst van de mededeling van de verhoging.
Artikel 6 informatie
Art. 6, lid 1
De klant kan alle informatie vinden op de website van chanichiquebeautysalon.nl. Mocht de klant nog informatie missen, kunnen zij contact opnemen met de klantenservice.
Artikel 7 Wijzigingen door de klant
Art. 7, lid 1
Na totstandkoming van de overeenkomst kan de klant wijziging daarvan verzoeken. Tot 24 uur heeft de klant het recht om kosteloos de afspraak af te zeggen.
Artikel 8 Aansprakelijkheid en overmacht
Art. 8, lid 1
Onverminderd het bepaalde in artikel 8, 9, 11, 12 en 13, is Chani Chique beauty salon verplicht tot uitvoering van de overeenkomst overeenkomstig de verwachtingen die de klant op grond van de overeenkomst redelijkerwijs mocht hebben. Deze aansprakelijkheid is beperkt tot het regelen van vliegticket, verblijf en eventuele transfers zoals gesteld onder art. 1b, punten 2,3,4. Voor de plastisch chirurgische ingreep, massage behandelingen in het buitenland door revalidatiehuis en/of het resultaat hiervan is Chani Chique beauty salon niet aansprakelijk te stellen.
Art. 10, lid 2
Indien genoemd verblijf en/of transfers niet verloopt overeenkomstig de in lid 1 bedoelde verwachtingen, is de klant verplicht daarvan zo spoedig mogelijk mededeling te doen aan de betrokkenen als bedoeld in artikel 13 lid 1.
Art. 10, lid 3
Indien het verblijf en/of transfers niet verloopt overeenkomstig de in lid 1 bedoelde verwachtingen, is Chani Chique beauty salon verplicht de eventuele schade te vergoeden, tenzij de tekortkoming in de nakoming niet aan hem is toe te rekenen; of de tekortkoming in de uitvoering van de overeenkomst te wijten is aan overmacht als bedoeld in lid 4 van dit artikel.
Art. 10, lid 4
Onder overmacht worden verstaan abnormale en onvoorzienbare omstandigheden die onafhankelijk zijn van de wil van degene die zich erop beroept en waarvan de gevolgen ondanks alle voorzorgsmaatregelen niet konden worden vermeden. Voorbeelden hiervan zijn, het uitvallen en of wijzigen van vluchten, voor zover Chani Chique beauty salon hierop geen invloed had kunnen uitoefenen. Ook verstaan wij onder overmacht die omstandigheden behoren onder meer doch niet enkel en alleen, stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden en het ontbreken van enige via overheidswege te verkrijgen vergunning, storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van de internetsite.
Art. 10 lid 5
In het geval van de aansprakelijkheid bij de massage behandeling en/of wimpers zetten, de klant maakt uit eigen vrije wil gebruik van de diensten van Chani Chique beauty salon en kan daarom niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade, van welke aard ook, die uit deelneming aan massage en/of andere diensten van Chani Chique beauty salon voortvloeien. Chani Chique beauty salon zal zijn best doen om het beoogde resultaat behalen die de klant wil.
Artikel 11 Uitsluiting en beperkingen aansprakelijkheid Chani Chique
Art. 11, lid 1
Wanneer Chani Chique beauty salon op grond van artikel 10 aansprakelijk is voor de door de klant geleden schade, zal zijn aansprakelijkheid beperkt c.q. uitgesloten zijn overeenkomstig de ter zake geldende verdragen. Hij aanvaardt evenmin aansprakelijkheid voor schade waarvoor aanspraak op vergoeding bestaat uit hoofde van een verzekering (bijvoorbeeld door middel van het sluiten van een reis- en/of annuleringskostenverzekering dan wel ziektekostenverzekering), alsmede aansprakelijkheid voor schade die de klant lijdt in het kader van de uitoefening van een beroep of bedrijf (daaronder begrepen schade door het missen van aansluitingen c.q. het niet tijdig op de plaats van bestemming aankomen).
Art. 11, lid 2
Chani Chique beauty salon aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade die voortvloeit uit handelingen en/of nalatigheden van de betrokken dienstverlener(s), noch voor de juistheid van de door deze dienstverlener(s) verstrekte informatie. Body Frame draagt geen verantwoordelijkheid voor foto’s, folders, brochures en ander voorlichtingsmateriaal, voor zover onder verantwoordelijkheid van derden uitgegeven.
Art. 11, lid 3
Chani Chique aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade die voortvloeit uit medische behandeling en/of medisch onderzoek. De klant is op de hoogte van de voorgenomen medische behandeling en de kosten daarvan middels de toegestuurde offerte van de medische instelling. De klant verklaart Chani Chique niet aansprakelijk te kunnen stellen voor de gevolgen van de ondergane medische behandeling. De artsen zijn in medisch opzicht autonoom en dragen zelf verantwoordelijkheid voor de werkzaamheden die ze in het arbeidsverband met de medische instelling opgedragen krijgen. Schade die voortvloeit uit de medische behandeling komt volledig voor risico en rekening van de arts.
Art. 11, lid 4
Na afronding van het vooronderzoek, waar ter wereld ook uitgevoerd, kan de klant geen rechten ontlenen aan de bevindingen van de arts. Chani Chique kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de bevindingen en het advies van de arts. Chani Chique zal geen medewerking verlenen inzake juridische kwesties.
Art. 11, lid 5
Klant verklaart voldoende en aannemelijk geïnformeerd te zijn door de medisch specialist en op de hoogte te zijn van mogelijke risico’s en beperkingen van de door hem uit vrije wil ondergane medische behandeling en/of medisch onderzoek.
Art. 11, lid 6
Klanten kunnen, indien zij over het functioneren van de behandelend arts vragen hebben, zich tot Chani Chique wenden, die een bemiddelende rol kan spelen tussen klant en behandelend arts.
Art. 11, lid 7
Conform artikel 1c van onderhavige Algemene Voorwaarden zijn op de overeenkomst tussen klant en dienstverlener (waaronder begrepen de medische instelling, ziekenhuis of arts) de voorwaarden van de desbetreffende dienstverlener van toepassing.
Art. 11, lid 8
Chani Chique is niet verantwoordelijk voor eventuele toezeggingen waarbij op kenbare wijze wordt afgeweken van de in deze algemene voorwaarden of in de voorwaarden van de verantwoordelijke dienstverlener vermelde condities, tenzij zulke toezeggingen nadien schriftelijk via e-mail of post worden bevestigd.
Art. 11, lid 9
De in dit artikel opgenomen uitsluitingen en/of beperkingen van de aansprakelijkheid van Chani Chique gelden ook ten behoeve van de werknemers van Chani Chique, tenzij verdrag of wet dit uitsluit.
Artikel 12 verplichtingen van de klant
De klant(en) is/zijn verplicht tot naleving van alle aanwijzingen van Chani Chique beauty salon en/of de medische instelling/arts ter bevordering van een goede uitvoering van de dienstverlening van Chani Chique beauty salon en/of de medische instelling en is/zijn aansprakelijk voor schade veroorzaakt door zijn/hun ongeoorloofde gedragingen, te beoordelen naar de maatstaf van het gedrag van een correcte klant. Bij niet-nakoming hiervan zijn alle hieruit voortvloeiende kosten voor rekening van de klant.
Artikel 13 Klachten
Art. 13, lid 1
Een geconstateerde tekortkoming in de uitvoering van verblijf en/of transfers als bedoeld in artikel 10 lid 2, dient zo spoedig mogelijk te worden gemeld bij de betrokken dienstverlener, opdat deze een passende oplossing kan treffen. Indien de tekortkoming niet binnen redelijke termijn wordt opgelost en afbreuk doet aan de kwaliteit van de dienstverlening van Chani Chique beauty salon, moet deze onverwijld worden gemeld bij Chani Chique beauty salon.
Art. 13, lid 2
Als de tekortkoming ook dan nog niet tot tevredenheid is opgelost en aanleiding geeft tot een klacht, dan dient de klant deze zo spoedig mogelijk schriftelijk via e-mail of post te melden bij Chani Chique beauty salon.
Art. 13, lid 3
Op alle geschillen tussen Chani Chique beauty salon en de klant is het Nederlandse recht van toepassing. Uitsluitend een Nederlandse rechter is bevoegd van deze geschillen kennis te nemen.
Voorwaarden m.b.t. tot de webshop van Chani Chique beauty salon
1. Koop overeenkomst
Een koopovereenkomst komt tot stand na plaatsing van de order in onze webwinkel. Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u bevestiging van uw bestelling in uw mailbox. Fouten en vergissingen komen geheel voor risico en rekening van de koper. Indien u geen bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen, raden wij u aan om uw spambox te checken.
2. Prijzen
De door ons genoemde prijzen zijn in euro's, inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen. Gewijzigde prijzen hebben geen invloed op lopende orders.
3. Acties
Regelmatig kunt u op onze website gebruik maken van diverse acties. Dit kan uiteen lopen van 'gratis verzending' tot '..% korting' op bepaalde artikelen. Om deze acties administratief in het systeem te verwerken, maken wij gebruik van o.a. korting codes. Regelmatig gebeurt het dat meerdere acties tegelijkertijd lopen (lees: actief zijn). Het is niet mogelijk om gebruik te maken van meerdere acties tegelijk. Indien u gebruik wilt maken van een actie, en er zijn meerdere mogelijkheden, dan kunt u zelf een keuze maken. Het gebruik van kortingsacties is onder voorbehoud en niet meer dan 1 actie tegelijkertijd. Uitgezonderd zijn natuurlijk de 'gratis artikelen bij aankoop van...' acties.
4. Betalingswijze
4.1. Betaling per Bancontact (Belgische Klanten)
Door middel van de Bancontact module betaalt u snel safe en simpel. U kiest de bank van u keuze en betaalt uw bestelling op dezelfde manier dat u bij uw bank gewend bent. Het bedrag wordt direct naar ons overgeschreven, daardoor treedt er geen vertraging op in het leveringsproces. Dit alles gebeurd in een beveiligde omgeving, waardoor de kans op fraude nihil is.
4.3 Betaling per iDEAL (Nederlandse klanten)
Door middel van de iDEAL module betaalt u snel safe en simpel. U kiest de bank van u keuze en betaalt uw bestelling op dezelfde manier dat u bij uw bank gewend bent. Het bedrag wordt direct naar ons overgeschreven, daardoor treedt er geen vertraging op in het leveringsproces. Dit alles gebeurd in een beveiligde omgeving, waardoor de kans op fraude nihil is.
5. Verzendwijze en kosten
Orders worden verzonden met PostNL. Deze levert in de meeste gevallen de order af binnen 1 tot 2 werkdagen. Dit geldt alleen voor binnenlandse verzendingen. Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de verkoper. De keuze van de wijze van verzending en verpakking is aan ons*. Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop u de goederen ontvangt. Mocht PostNL u niet thuis treffen dan zal deze een formulier bij u achterlaten. Met dit formulier kunt u aangeven op welk tijdstip en datum u het pakket alsnog wilt ontvangen of dat u het pakket persoonlijk bij een PostNL servicepoint wilt afhalen. Mochten wij in een dergelijke situatie nog een keer het pakket aan u moeten sturen dan brengen wij opnieuw de hieronder vermelde verzend- en verpakkingskosten in rekening. Wij bieden ook de mogelijkheid uw bestelling af te leveren op een ander adres. U kunt dat aangeven bij het invullen van uw adresgegevens.
Verzend- en verpakkingskosten: Voor verzending binnen Nederland heeft u de keuze uit 4 mogelijkheden:
-
Standaard verzending door PostNL. De kosten hiervoor zijn tussen de € 5 en €10; bij besteding vanaf € 100,- zijn de kosten € 0,00. In sommige gevallen zullen wij het pakket versturen per brievenbuspost (indien het artikel dit qua omvang en gewicht toelaat), hiervan ontvangt u geen e-mail met track&trace nummer.
- Verzending door PostNL met handtekening voor ontvangst. PostNL kan hierbij uw bestelling niet achterlaten zonder een handtekening te hebben gevraagd. De kosten hiervoor zijn € 7,50; bij besteding vanaf € 100,- zijn de kosten € 0,00. Hiervan ontvangt u altijd een e-mail met daarin een track&trace nummer.
- Verzending door PostNL met een handtekening voor ontvangst en waarbij PostNL alleen op uw huisadres mag afleveren. Hiervoor zijn de kosten € 7,50; bij besteding vanaf € 100,- zijn de kosten € 0,00. Ook hier ontvangt u van ons een e-mail met daarin uw track&trace gegevens.
- Rembourszending. U betaalt uw bestelling in zijn geheel (inclusief verzend- en rembourskosten) aan de postbode van PostNL. De totale kosten voor deze service zijn € 17,50. Let op; deze service is alleen binnen Nederland van toepassing.
Voor verzending naar België is er maar 1 mogelijkheid*. Hierbij wordt wel door PostNL om een handtekening gevraagd. Hiervoor zijn de kosten € 7,50 voor een pakket tot 3 kg.
U kunt bij ons ook uw bestelling afhalen. Voor het afhaaladres verwijzen wij naar onze contactpagina. Graag vooraf eerst een afspraak maken via e-mail of whatsapp.
* Het is mogelijk dat wij uw bestelling per brievenbuspost versturen. Indien u dit wilt voorkomen adviseren wij u om de optie "handtekening voor ontvangst" te kiezen. Hiervoor betaalt u wel een kleine toeslag.
6. Levertijd
Bestellingen die u heeft geplaatst op werkdagen voor 12 uur 's middags heeft u de volgende dag in huis. Vanzelfsprekend vallen leveringen buiten Nederland hier ook buiten. Als een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, dan nemen wij direct contact met u op. Zorg dus altijd dat uw e-mailadres juist is ingevuld en u deze regelmatig bekijkt.
7. Ruilen/retourneren van een artikel
Klanten van Chani Chque beauty salon hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen een artikel te ruilen/retourneren. De klant draagt daarbij zelf op voor de kosten van terugzending. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat, in originele verpakking, met aankoopfactuur en ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. Indien er een ander paar jouw kant weer op moet nemen wij die verzendkosten voor onze rekening.
Procedure retourneren/ruilen.
Via uw account kunt u op elk moment een retourzending bij ons aanmelden. U logt in via uw naam en wachtwoord en meldt het betreffende artikel als retour aan. U verstuur het artikel aan ons. Dit doet u door het artikel goed te verpakken en te zenden naar onderstaand adres.
Chani Chique beauty salon
Retourneren
kapitein grantstraat 27
5015 BA
Tilburg
Bij ontvangst zullen wij uw zending verwerken en vervolgens de volgende stappen nemen. Welke dit zijn is afhankelijk van het doel van uw retourzending. Dit alles kunt u volgen via uw eigen account, waarbij u continue op de hoogte bent van het retoursproces. Mocht u desondanks vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunt u deze ook via uw eigen account stellen.
Let op: Het kan zijn dat wij de oorspronkelijke verzendkosten met uw retourzending verrekenen. Dit is alleen van toepassing indien uw oorspronkelijk aankoopbedrag boven de 80 euro is geweest. Wij zullen dan de oorspronkelijke verzendkosten met uw retourzending verrekenen indien het oorspronkelijke aankoopbedrag minus het bedrag van uw retourzending onder de grens van 75 euro blijft.
Voorbeeld: Stel u koopt in eerste instantie 5 artikelen van 20 euro met een totale waarde van 100 euro. Bij dit bedrag hoeft u geen verzendkosten te betalen (bedrag is boven de 80 euro). U besluit daarna om 2 artikel van 20 euro te retourneren. U ontvangt van ons het aankoopbedrag minus de oorspronkelijke verzendkosten retour. Het aankoopbedrag bedraagt dan immers 60 euro (100- 40) en ligt daardoor onder de grens van 80 euro. De te verrekenen verzendkosten kunnen variëren van 4,99 (verzendkosten NL) tot 6,99 (verzendkosten Belgie).
8. Garantie
Indien de klant een beschadigd product ontvangt, wordt deze door Chani Chique beauty salon omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 14 dagen na de ontstane klacht contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij constateren dat wij een beschadigd product hebben verstuurd vergoeden we ook de verzendkosten van de klant. Daarnaast heeft u op uw aankopen de gebruikelijke fabrieksgarantie, dwz. Als het product niet aan uw wensen voldoet, omdat het bijvoorbeeld kapot gaat (zonder bovenmatige slijtage). Dan kunt u dit voorleggen aan de klantenservice (liefst met foto). Dit kunt u doen, door ons een e-mail te sturen info@chanichiquebeautysalon.nl met daarbij een uitleg van de klacht en indien het mogelijk is een foto van de klacht/product. Wij zullen dan proberen om binnen 2 tot 3 werkdagen een beslissing te nemen omtrent deze klacht. Vereist de klacht nadere bestudering en/of inspectie, dan zal Chani Chique beauty salon met u daarover contact opnemen om tot een juiste oplossing te komen.
9. U hebt het verkeerde artikel ontvangen
Indien de klant een verkeerd product ontvangt, wordt deze door Chani Chique beauty salon omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 14 dagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij constateren dat wij een verkeerd product hebben verstuurd vergoeden wij de verzendkosten van de klant.
10. Klachten
Op al onze overeenkomsten is het Nederlandse recht van toepassing. De bevoegde Nederlandse rechter is bij aansluiting van andere instanties bevoegd tot kennisneming van alle geschillen die uit hoofde van de overeenkomst tussen Chani Chique beauty salon en de wederpartij mochten ontstaan. Klachten over u order dient u altijd binnen 14 dagen schriftelijk aan ons te melden.